نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
معمایی به نام پیاتسا

معمایی به نام پیاتسا

اسپورت ایتالیا مدعی شد، به زودی ملاقاتی بین سران دو باشگاه فیورنتینا و یوونتوس برگزار خواهد شد تا سرنوشت وینگر کروات را مشخص کنند. شب گذشته نیز مدیر برنامه این بازیکن با فابیو پاراتیچی مدیر یوونتوس دیدار کرد.

 

در حالی که ویولا در تابستان با تلاش زیادی توانست رضایت بیانکونری برای انتقال پیاتسا را جلب کند، اما نمایش بسیار کمتر از حد انتظار این بازیکن باعث شده تا شایعات پیرامون بازگشت زود هنگام او به تورین روز به روز بیشتر شوند.

 

اما این مسئله زوایای گوناگون دارد، از سویی کوروینو که در تابستان 2 میلیون برای او پرداخت کرده، تلاش می کند تا با نگه داشتن او در فلورانس، حداکثر استفاده را از این بازیکن کرده باشد، از سوی دیگر پیاتسا در حال حاضر و با ورود موریل، به طور کلی جای خود در ترکیب پیولی را از دست داده است. گفته می شود پیاتسا خودش به ماندن در فیورنتینا علاقه دارد ولی یوونتوسی ها تضمین بازی کردن او را می خواهند که در حال حاضر بعید به نظر می رسد.

 

مصدومیت کوادرادو نیز روی دیگر این قضیه است که می تواند کلید بازگشت پیاتسا به تورین و بازی کردن او برای یوونتوس باشد، که البته با فرم فعلی این بازیکن چندان قابل تصور نیست. آخرین گزینه باقی مانده برای پیاتسا رفتن به فولهام و بازی کردن زیر نظر کلودیو رانیری می باشد، هرچند که این مربی ایتالیایی تمامی این شایعات را تکذیب کرده است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: